Dat doen we door software-oplossingen in te zetten die eenvoudig in gebruik zijn, maar ook met elkaar kunnen communiceren. Alles gaat tegenwoordig online, dus waarom niet ook de volledige boekhouding?
Hoe ideaal is het dat je tijd kunt besparen door zoveel mogelijk handmatige handelingen te automatiseren?
Wij zetten ons in voor boekhoudgemak; maar gaan net nog dát stapje verder.
Zo doen we regelmatig onderzoek naar software die onze klanten gebruiken op het gebied van CRM, HRM, voorraadsystemen, facturatie, etc. We kijken naar mogelijke koppelingen en bekijken of hierin op langere termijn een besparing te realiseren valt.
De markt is volop in ontwikkeling!
Zoals je vroeger nog iedere factuur per post toegestuurd kreeg, die je vervolgens handmatig inboekte, het boekstuknummer erop schreef en de factuur vervolgens op volgorde in de map stopte; zo krijg je nu alles digitaal aangeleverd, bouw je digitaal een archief op terwijl je de factuur direct inschiet in het boekhoudpakket.
Ook voldoe je meteen aan de fiscale bewaarplicht, want jouw digitale administratie blijft 7 jaar bewaard.
Wettelijke eisen
Met de nieuwe AVG wordt afgeraden om een dubbel archief op te bouwen.
Daarnaast hanteert de Belastingdienst de volgende eisen: digitaal verstuurde facturen mogen niet worden uitgeprint om als schriftelijke boekhouding te dienen. Ook moet de email waarmee de factuur is binnengekomen worden bewaard als onderdeel van de fiscale bewaarplicht. Per post binnengekomen facturen mogen wél worden gedigitaliseerd, waarna het digitale document geldt als onderdeel van de fiscale bewaarplicht.
Wat doen wij?
Wij halen voldoening om oplossingen voor onze klanten te bieden, wat op korte termijn al vruchten afwerpt. De boekhouding kost geen 20 uur per week meer. Deze tijd kun je dus mooi weer in je bedrijf steken!
Het is voor ons steeds een mooie uitdaging om alles zo goed mogelijk te organiseren.
Mijn naam is Cindy van Velsen, 35 lentes jong en van oorsprong een Haagse. Sinds 2013 woon ik in Enschede. Sinds 2007 zit ik in het finance vak en ben ik na mijn ‘migratie’ naar Twente in 2013 gestart met Financin; nu No Frills. Mijn kracht ligt in het sparren met- en adviseren van ZZPers en MKBers en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Ondanks dat finance een serieus beroep is, doe ik dit dagelijks met een lach en een gezonde dosis humor.
Mijn naam is Cor Hoekstra, slechts 65 jaar oud. Ik kom oorspronkelijk uit Friesland en heb nog steeds de Friese nuchterheid in me. De afgelopen 44 jaar diverse functies vervult, waaronder ook managementfuncties. Uiteindelijk kruipt het bloed waar het niet gaan kan en heb ik gekozen voor No Frills, om weer met het vak van financiën bezig te kunnen zijn en mijn ervaring te gebruiken om het MKB te adviseren.
Ik ben Kirsten Theijink - Meijer. Ik woon in Goor, ik ben getrouwd en ik heb een hele lieve hond. Ik werk sinds juni 2018 met veel plezier bij Financin, nu No Frills., als financieel administratief medewerker. Dagelijks zet ik mij in om jouw administratie volgens de richtlijnen te verwerken!